sobota, 3 września 2011

3 września 2011

Ja jestem nieodmiennie pod ogromnym wrażeniem Iberico :love: i nie potrafię przestać się nim zachwycać :love: a ile razy mu mówię: aleś ty piękny!!! :kocham: Iberico natychmiast zrywa się na równe nogi i pędzi do mnie z grzbietem w pałąk wygiętym - skoro tak ci się podobam, to mnie przytul i pocałuj :serce: no i jak tu nie kochać takiego typka :kocham:

A teraz news z życia H-dzieci :mrgreen: dziś sprawa się rypła :hyhy: i okazało się, że rośnie mi w domu trzech nowych miłośników odkurzacza :laughing: Ciekawa jestem czy któreś pokocha odkurzacz miłością tak głęboką jak Dustinek :-P ale są wielkie ku temu szanse. Do tej pory H-dzieci, najpierw zwiały, potem dlugo dumały :thinking: no i w końcu wydumały, że odkurzacz jest cool :super: można go gonić, można po nim skakać i zaczepiać go łapkami :laughing: po prostu super frajda dla małych dzieci takie odkurzanie :super:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz