niedziela, 4 lipca 2010

4 lipca 2010r.

Eryczek to bardzo grzeczne i dobrze wychowane dziecię :-P on ze mną nie dyskutuje, jeśli już o co zapyta skromniutko, to tylko czy aby na pewno dobrze się ustawił, czy w tej pozie wygląda korzystnie ;) :czekający: ...Eryk to nie Demi :hyhy: która jest specjalistką od awantur wtrakciesesyjnych :hyhy: ...a zresztą sami zobaczcie jaka to z niej grzeczna i ułożona gwiazda :diabolek:
Oddawaj ten aparat pokrako! :hyhy:

Nie chcę teraz pozować :evil:

Ssssspadaj mi z tym aparatem :wampir:

Mam się uśmiechnąć? a bardzo proszę! :hyhy:

Czy ja mówię niewyraźnie :evil: paparazzi od siedmiu boleści! :diabolek:


Demi na widok aparatu za każdym razem rozpoczyna awanturę :laughing: coś mi zaciekle tłumaczy :hyhy: i zaraz zrywa się i pędzi do mnie, jakby chciała powiedzieć: oddawaj ten aparat, ja chcę robić zdjęcia a nie pozować, czy ty nie rozumiesz, że ja mam wrodzony wybitny foto-talent :hyhy:



A dziś swoje święto ma Onyś :mrgreen:
Onyś kończy dzisiaj 3 lata :serce:
Jakoś zupełnie nie mam wrażenia, że to już taki dorosły Pan Kot :oczami: Onyś to nadal wielkie dziecko i dobroduszna gapa :wampir: Nadal pozwala Zuzance lać się po twarzy :hyhy: Podryguje, podskakuje na tych swoich długachnych łapciach, popiskując przy tym cienkim głosikiem :laughing: . Z dzieciakami bawi się jak równy z równym :laughing: Pasjami udeptuje mój brzuch :hyhy: a jak się już nadepta, to układa się całym cielskiem :wampir: na mnie z łapkami opartymi na mojej twarzy lub szyi :serce:

Wszystkiego co Najlepsze Onyśku :kocham: Sto lat! :urodziny: :zakochany: :miziak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz