poniedziałek, 20 sierpnia 2012

20 sierpień 2012

L-chłopcy skończyli 8 tygodni :rolleyes: sa juz bardzo dorosłymi koteckami, ganiają po całym mieszkaniu a moja kocia młodzież w składzie Julieta, Sierra i Hollywoodka, twierdzi, że to ich najlepsi kumple i kompani do gonitw i zagryzanek :mysli: moje uwagi, że sa jeszcze za mali do az takich szaleństw szanowne panny puszczają mimo uszu... a i maluchy na niezadowolone bynajmniej nie wyglądają :rolleyes:

Florian całkiem oszalał :tongue: zakochał się w szczurze z Ikei i lata z nim po całym mieszkaniu, grucha i takie tam :diabelek: A do tego stal się przełokrutnie rozgadanym kotem, jak nie mruczy, to ćwierka, coś tam sobie pod nosem gaworzy a kiedy go już całkiem rozmowność rozpiera to pełnym głosem prosto w nos mi aaaaamłaaaa śpiewa :lol:

Leo






Luis






i starsza siostra Julietka





Sierra
, której nie może zabraknąć, bo gdy tylko rozstawiam lampy, Sierra pierwsza pakuje się na plan zdjęciowy, bo ...uważa, że nie ma nic fajniejszego nad zabawki, którymi pańcia wymachuje :lol:



3 komentarze:

  1. Stlaśnie duże już te 8-mio tygodniowe kotki ♥♥
    A panny na wydaniu coraz fajniej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się zabujałam w tych pycholach ♥♥♥
    Odpadam,jest na sali lekarz dyć zespół reanimacyjny ?

    Sierra,cudowna,przecudowna kolorowa Kicia ♥

    mniammmm,no zgłodniałam,no !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pychole dziękują ;) a Sierra kokieteryjnie ogonem wywija na wszystkie strony ;)

      Usuń