czwartek, 4 października 2012

4 październik 2012

Byłam wczoraj w odwiedzinach u Kardamonka :) Wyrasta z niego piękne i strasznie miłe kocisko :serducho: Jest już mniej więcej wielkości takiej jak Iberyczek, z tą różnicą tylko, że Iberyczek jest chudy jakby nie jadał :wamp: w przeciwieństwie do Kardamona :mrgreen: do tego ma piękny, milutki włos, takiej tekstury jak Melba czyli mięciutki, gesty, puszysty, cudowny :wub: Kardamon to napakowany bryś, grubość jego łap bije chyba na głowę tak tatę jak i mamę, a do chuderlawych to oni bynajmniej nie należą :tongue: Kolor ma tak samo piękny jak jego starszy brat Elliot, głęboki, intensywny, niesamowicie wybarwiony bursztyn :wub: Kiedy się na niego patrzy to chwilami wygląda jak klon Imbryczka :rolleyes: chwilkę później robi miny Melby :mrgreen: a i brata Elliota też się w nim można doszukać a kiedy jest średnio zadowolony z nadmiernego miętoszenia piska głosem Iberyczka :diabolek1:
Kardamon to wyluzowany, zadowolony z życia kot :serducho: Paraduje po swoim domku zawadiacko wywijając swoją lisią kitą - a co! jak się ma taki pióropusz, to trzeba się nim nieco pochwalić ;) Z wielką gracją Melby uwala się na stole z mina: patrzcie i podziwiajcie jaki ja jestem piękny kot :serducho: a kiedy się go weźmie na kolana, skwapliwie przymyka oczka i pozwala się miętolić i niuniać :mrgreen: oczywiście niecnie z tego korzystałam i naprzytulałam się Kardamonka... aż miał mnie nico dość :tongue:
A jego Duzi są w Kardamonie zakochani po same uszy :serducho: i kiedy słuchałam jak z dumą opowiadają mi o Kardamonku, to po raz kolejny stwierdzam, że dlatego właśnie warto hodować koty :serducho:



Pani Agnieszko dziękuję za wspaniała opiekę nad Kardamonkiem i cudowny domek jaki mu daliście :d040: :dyg:



I kilka foteczek Kardamonka :serducho: które pstryknęłam w trakcie odwiedzin, niestety z lampą błyskową, ale następnym razem się poprawie i zabiorę chociaż jedną lampę :mrgreen:


 















1 komentarz:

  1. Piękny... Ale ja się tam z jednym zgodzić nie mogę! Mianowicie: "Kolor ma tak samo piękny jak jego starszy brat Elliot..."
    Winno być: "Kolor ma PRAWIE tak samo piękny jak jego starszy brat Elliot..."!
    Kota Elliota NIC i NIKT nie przebije!! :P
    Pozdrawiam,
    "Przyjaciel Janusz"... ;)

    OdpowiedzUsuń