czwartek, 8 sierpnia 2013

7 lipca 2013

To na dobry początek pokażę Kulkę :) moją nową duńską księżniczkę <serce>
Pochodzi z północy Danii tak więc podróż miałyśmy długą, ja zaliczyłam 4 samoloty w jeden dzień, Kulka dwa ale była bardzo dzielna w podróży i jedynie przy lądowaniu w Warszawie zaczęła się niepokoić a tak całą drogę zachowywała się idealnie :) Mieszka u mnie półtora tygodnia, na początku kochała tylko mnie :p a na wszystkie koty krzyczała gromkim głosem: spadaj brzydalu od damy ;) ale szybko doszła do wniosku, że jednak można się z całym towarzystwem fajnie bawić i o zgrozo - czasem nawet przytulać ;)
Jestem przeszczęśliwa, że udało mi się ją pozyskać do mojej hodowli i mam nadzieję że dalej będzie się tak pięknie rozwijać jak się zapowiada <serce> Jest mega długa, na długich masywnych łapach, ma mega dłuuuuugi ogonek, mega długą kufę i długaśne uchale <serce>
DK Country Cat's Nivi Kuluk <miłość>
Obrazek
Obrazek
Obrazek

1 komentarz:

  1. Piękna!!!!!!!!! PIĘKNA!!!!!!!!!!! czekam na zdjęcia w chodzie :) ale ogon wygląda na mega długi!!!

    OdpowiedzUsuń