czwartek, 8 sierpnia 2013

8 lipca 2013

Kulka zdecydowanie kulki nie przypomina :p jak na nią czekałam cały czas mówiłam o niej Kulka ale teraz ta Kulka tak mi średnio leży biorąc pod uwagę ze toto takie długaśne ;) W hodowli mówili do niej Nivi no i teraz nie moge ciągle się zdecydować i raz mówię do niej Kulka raz Nivi i wypadałoby się w końcu na coś zdecydować ;) Na szczęście Kulka jak na razie pedzi do mnie na złamanie karku jak tylko się odezwe nie zwracajac nadmiernej uwagi czy to do niej czy tez nie ;) A w ogóle jej imię Nivi Kuluk pochodzi z języka grenladzkiego i w wolnym tłumaczeniu oznacza miła dziewczyna :)
Kulka jest niebieską klasyczką z bielą ;)


To teraz trójka z szóstki dzieci Juliety i Freuda w wieku prawie 4 miesięcy :) cała trójka szykuje się powoli do drogi :)

Primrose jedzie na drugi koniec świata ale będzie miała polską kolezankę Jackie Kenedie ;) więc mam nadzieję, ze się nią troskliwie zaopiekuje ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Palermo zamieszka w Marsylii jako kastrat do towarzystwa będzie miał dwa urocze persy i szalonego sfinksa, a że sam jest szalony to myslę, że w sfinksie znajdzie idealnego dla siebie kompana do wszelkich wariacji :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Penelopka również jedzie do Francji :)
Obrazek
Obrazek

Obrazek

I jeszcze moje dwie młodocianne panny :)

Ironka <miłość>
Obrazek

i Nelka <miłość>
Obrazek

2 komentarze:

  1. Twoje dwie młodociane panny są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W miejsce "Kulki" można swobodnie wstawić "Nitka" :))
    Pozdrawiam, Anka

    OdpowiedzUsuń