wtorek, 23 listopada 2010

18 listopad 2010r.

Dostałam wczoraj nowe foteczki mojego wrocławskiego duetu CIA :diabolek:
Carloniu to słodycz chodząca :serce: i kochana ciamajda :laughing: a Amelka to wieczny łobuz i kombinator :diabolek: Ostatnio z lekka zostałam zaszokowana :przestraszony: wieściami z ważenia dzielnego dueciku... Carlos w wieku roku 7,3 kg, waga bardzo przyzwoita :) jest długim, wysokim ale smukłym kotem, o budowie raczej Onysiowej :) a Amelka.... w wieku 2,5 roku waży.... 8,5 kg... drobineczka jedna, subtelna dziewusia :racja: jej opiekunka mówi, że Amelka wygląda jak Robocop :hyhy: potężna, napakowana fest baba :oczami: i z relacji wynika, że wdzięku w poruszaniu się ma tyle ile jej mamusia Melba: łup, łup, łup :laughing:

Amelka :serce:


Carloniu :serce:



i CIA razem :mrgreen:





A tu kilka kadrów Maryni z Demiszonkiem, które mi się wczoraj pśrykło :) nie lubię robic fotek z lampą, no ale nie umiałam się oprzeć takim wygibasom :mrgreen: :serce:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz