wtorek, 23 listopada 2010

21 listopad 2010r.

Maluszki wiszą na cycusiach :serce: ale mleczka ciągle jest jeszcze za mało, więc je dokarmiam, ale tylko wtedy kiedy duldają same ze strzykawki i ja tłoka nie muszę w ogóle dotykać ;) Ekspertkami od mleczka ze strzykawki są dziewczynki, mam takie oczy :shock: jak widzę w jakim tempie tłok leci w dół, przy cycach z kolei też są ekspertkami... ale od awantur :racja: tłuką chłopaków ile wlezie twierdzą, ze najlepsze są właśnie te cycusie, które akurat są przez kogoś zajęte. Z kolei panowie, ze strzykawki piją jak dżentelmeni, przy cycusiach awanturniczym siostrom ustępują i ze stoickim spokojem idą do pierwszego wolnego, bo wychodzą z założenia, że najważniejsze to się do roboty mocno przyłożyć, a wtedy mleczko samo poleci :)
Cała czwórka jest duża, mam wrażenie, ze są jeszcze więksi niż C dzieciaki, nie aż tak napakowani ale strasznie dłuuudzy. Wag urodzeniowych nie znam, bo ważyłam je około 4 godzin po porodzie już w domu, w kolejności jak je dostawałam do obróbki ;) po wyciągnięciu z Tinusiowego brzusia:
Fleur, czarna szylkretka z bielą z dwoma sporymi rudymi plamkami na główce :) najmniejsza w miocie 103g
Figaro, rudzielec z małą ilością bieli, no ale chyba coś tam białego jest ;) największy i najgrzeczniejszy, 126g
kolejną dwójkę dostałam razem :-P no ale może pannie dam pierwszeństwo ;)
Fiorella , szylkreta, która udaje czarną klasyczkę :hyhy: na chwilę obecną to widać dobrze jedną małą rudą plamkę z tyłu główki :-P ale za to jakie ma ładne pręgowanie, zupełnie jak na czarną klasyczkę przystało :wampir: 117g.
Freud rudzielec z bielą, grzeczny i spokojny, do czasu aż się nie wkurzy :wampir: , 114g

Tinusia prawie od dzieci nie odchodzi :serce: brzucho im tylko nadstawia, wylizuje, łapkami zagarnia gdy się któryś gdzieś za daleko zapędzi i mimo, ze ciągle jeszcze wymęczona, widać, że bardzo szczęśliwa :serce:

A tak się dzisiaj prezentuje mój F - kopczyk :serce:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz