poniedziałek, 21 lutego 2011

20 luty 2011r.

Audia miło było Was gościć :całus: jak zawsze zresztą :hurra:


Kociaki mają to do siebie, że rosną w oczach :-P a co dopiero jak się ich chwilkę nie widziało ;) A moje F i G dzieci to już przecież podrostki i prawie dorosłe koty :hyhy: Dzieci F w wieku 13 tygodni mają całkiem słuszne wagi, mimo, że nie są to koty - pakery :wampir: Figaro 2600, Freud 2500, Fleur - 2100 :) A dzieci G postanowiły dołączyć do czołówki wagowej kociąt w mojej hodowli ;) no ale te to nie tylko duże ale i przypakowane miśki, szczególnie Geshin i Gabi :diabolek: W wieku 10 tygodni Guinness 2000, Geshin 2000, Gabi 1600 :diabolek: Najciekawszy przypadek :diabolek: to Gabi, która w porównaniu z resztą wydaje się małą klupcią :-P a waży jak Amelka, która jako dorosła kicia jest mikruskiem o skromnej wadze 9 kg :przestraszony:
A skoro już jestem przy wagach, zainspirowana wczorajszymi odwiedzinami Audii i porównaniami Demi z Debbie, dziś zważyłam moją mini mainecoonkę :diabolek: Demi waży 5,8 więc jak na mini MCO całkiem nieźle :diabolek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz