niedziela, 14 lutego 2010

14 luty 2010r.

w piątek Connorek pojechał do nowego domku.... Oj, pusto się strasznie zrobiło nagle w domu i tak jakoś spokojnie i cicho :zdziwko:
W czwartek jak się dossałam :oczami: do Connorka, to go z ramion prawie nie wypuszczałam, za wyjątkiem tych chwil kiedy dzieciątko jadło i bawiło się w pożegnalne zabawy z Claire. Connor jako, że to dziecko spokojne, mądre, zrównoważone i grzeczne niesłychanie :serce: cierpliwie wysłuchiwał wszystkiego co mu mówiłam o jego nowym domku :serce: Oczywiście w międzyczasie wskakiwał mi pod kołdrę, owijał się wokół mojej szyi, w oczy zaglądał i mruczał aż cały dom dudnił :serce: Gdy w piątek wróciłam z pracy, Connorek był już jednym wielkim oczekiwaniem co też się będzie działo dalej :ciekawski: Oczywiście jak i bracia, ganiał i tarmosił Claire, Tinusię, Onysia, nawet Zuzę wytarmosił... ale go okrzyczała, ze ona sobie nie życzy takich pożegnań :evil: i co chwilkę przybiegał do mnie i patrzył na mnie pytającym wzrokiem: to dzisiaj jadę do mojej nowej rodziny, prawda :niecierpliwy2: Ech, te dzieci :serce: ciekawość zawsze na pierwszym miejscu :oczami: Przed odjazdem Tinusia jeszcze mu główkę wymyła, żebyś mi wstydu synu nie zrobił, żeś taki rozczochraniec i zaraz potem Connorek sam dzielnie wkroczył do transporterka i pojechał :placze:
W nowym doku Connorek radzi sobie jak na razie całkiem dzielnie :serce: a wyzwanie przed nim nie lada jakie, bo ma przekonać do siebie całkiem sporą gromadkę :-P a nowi kumple, no na razie to dopiero prawie kumple :-P Connorka to Włóczyś, Fretka, Migunia i Galiba oraz pan pies Koan :mrgreen: Koana się wczoraj przestraszył :przestraszony: no ale Connorek nigdy jeszcze takiego dziwnego kota nie widział :-P A syknięciami kociej gromadki zbytnio się nie zraża :-P i nawet próbuje zachęcać ich do zabawy :super: Właśnie dostałam wiadomość, ze Fretka już się z Connorkiem kumpluje :hurra:
A tak bawił się Connorek już w pierwszy wieczór w swoim nowym domku :serce:


Connorku, Wszystkiego co Najwspanialsze w nowym Domku :serce: miłości Dużych, wielkiej przyjaźni z całą kocio - psią gromadką :serce: Wszystkiego Naj maleńki :serce: :witanko: :wyznanie: :miziak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz