sobota, 4 lipca 2009

Dzisiaj troszkę o Onysiu :)

Onyś dzisiaj skończył dwa lata :serce:

Wydawać by się mogło, że to już bardzo dorosły wiek :oczami: a ja jakoś nie widzę u Onyśka tej dorosłości ;) Gania z Floriankiem jak rówieśnik :uciekinier: bawią się razem w koci łapci, przepychanki i zagryzanki, zupełnie jak dwa kociaki... tylko takie bardziej wyrośnięte :lol: Onyś pasjami ogląda swój zaokienny telewizor, poluje na muszki i inne komary :pazurek: A druga jego wielka pasja to ugniatanie mojego brzucha :hyhy: Ile razy zobaczy, że zalegam z pilocikiem w ręku ;) zostawia inne bardzo ważne zajęcia, wskakuje czterem łapami centralnie na mój brzuch i depta, jakby kapustę udeptywał :lol: a kiedy ja już ledwo zipię od tych jego zabiegów :hyhy: układa się na mnie, łapki opiera mi na szyi, przymyka oczy i każe się miziać :mrgreen:

Wszystkiego co Najlepsze Onyśku :birthday: :bukiet: :wyznanie:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz