piątek, 15 stycznia 2010

12 styczeń 2010r.

To, że ja i Marysia mówimy, ze mają siedzieć w szafie i koniec i kropka :hyhy: nie oznacza, że dzieci są tego samego zdania :hyhy: dzisiaj chciał nie chciał zostałam zmuszona do pełnego zdjęcia barykady :hyhy: bo paśkuda Dessie pokazała mi w jak wielkim poważaniu ona ma tą barykadę i na moich oczach zrobiła jedno zgrabne hop i już latała po pokoju :zakrecony: W związku z zaistniała sytuacją :hyhy: postałam chwilkę nad moją sprytna i misterną barykadą w głębokiej zadumie :thinking: i uznałam, że czas barykadę usunąć :king: i wypuścić dzieci na dobre z szafy na saloony :-P Bardzo jestem ciekawa jak też sobie Marysia w tej nowej sytuacji radzi z dzieciakami :niecierpliwy2:
A, no i od wczoraj dzieci wcinają gerberki :mniammniam: takich dzieci to ja naprawdę jeszcze nie miałam :oczami: żeby od pierwszego razu rzucać się na nowe żarełko :laughing: i to mało mi palców nie poodgryzały potworki małe :laughing:




A dzisiaj swój dzień ma babcia D-maluszków, Melba :serce:

Dzisiaj moja Melba kończy 3 lata :serce: :serce: :serce:

Melbusiątko wyrosło na ...kawał baby :diabolek: jest dużą kotka o mocnej budowie, łapska ma jak prawdziwa tygrysica :-P i jak tymi łapskami subtelnie miesza wodę w misce, to.... powstaje wodospad Niagara :diabolek: Melbusia jest kotką pełną pasji, to nie jakieś tam lelum polelum :wampir: tylko dziewczynka, która wie czego chce :-P jak pędzi za zabawką, to... jak stado nosorożców :diabolek: jak woła o jedzonko, to gromkim głosem :mrgreen: i jak się przytula i każe miziać to robi to całą sobą i tylko w oczy patrzy jakby duszę człowiekowi na wskroś prześwietlała :serce: Teraz dzięki Marysi została też babcią i nie ma w świecie wspanialszej babci niż Melba :serce: Pakuje się bezpardonowo do wnusiów, porządki w ich legowisku robi, no bo przecież nie ma takiej opcji, żeby córka zrobiła to lepiej niż ona :lol: maluchy wylizuje od stóp do głów :serce: na wypadek gdyby jednak Marysia nie wymyła ich jak należy :lol: i w efekcie tych wszystkich zabiegów, wnusie do babci lecą jak do własnej mamy, wtulają się w jej mięciutkie futerko i próbują ciumlać, bo może i od babci też można by co podjeść :mniammniam:

Wszystkiego co Najlepsze mój kochany Melbuszku :serce: :birthday: :kwiatki: :wyznanie:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz