czwartek, 21 stycznia 2010

21 styczeń 2010r.


Dzisiaj z okazji Dnia Babci fotorelacja jak Melba babciuje swoim wnusiom :serce: :serce: :serce:














Co prawda Dzień Dziadka dopiero jutro :-P no ale nie mogę nie wspomnieć i o dziadku Onysiu :-D Wczoraj pozwoliłam Onysiowi na odwiedzinki u wnusiów :-D Na dzień dobry Dessie powitała go groźną postawą i jeszcze groźniejszym phy phy :hyhy: a Onyś w zamian za to dawaj naburmuszonej smarkatej pupkę wylizywać :laughing: Dessie zdębiała na takie traktowanie jej dumnej osoby :shock: chwilkę pomyślała :thinking: i doszła do wniosku, że ten wielki chudy gościu, to całkiem fajny dziadek jest :serce: Onyś jak tylko przekonał do siebie Dessie dobrał się do pozostałych maluchów, dokładnie wylizał im pupki, brzuszki, grzbieciki, uszka i pycholki :serce: Pozostałe dzieciaki przyjęły te zabiegi jako coś absolutnie oczywistego :-D a maleńtas Demi musiała wykazać się jak zwykle i podrygiwała przy Onysiowych łapach - bo wyżej sięgnąć nie dala rady ;) , łapy mu poobgryzała i poobijała swoimi łapusiami :laughing: Onysiowi tak się u wnusiów spodobało, że nie raczył wyjść od nich z pokoju nawet na karmienia, a gdy próbowałam go wołać, rzucił mi spojrzenie: ty chyba za mądra to nie jesteś :hyhy: skoro myślisz, że ja dobrowolnie wyjdę od dzieci :elemele: Dopiero dzisiaj rano postanowił iść w odwiedziny do C-dzieci, ale jak wychodziłam do pracy Onyś zażyczył sobie, żeby go koniecznie do D-maluszków wpuścić :niecierpliwy2: no to wpuściłam, co mu będę żałować skoro tak je lubi :-D ;)

1 komentarz:

  1. :) Mori, wymiziaj Onysia, troskliwego dziadzia w dniu jego święta. Jak widac ma bardzo opiekuńcza postawę wobec wszelkich maleństw. Pewnei wychodzi z założenia, że wszystkie dzieci nasze są ! i słusznie :)
    ciotka ruby

    OdpowiedzUsuń