środa, 2 grudnia 2009

2 grudzień 2009r.

No to zaś sobie poszalałam z aparatem :diabolek: Ale dzisiaj C-Tinweriniątka kończą 4 tygodnie :mrgreen: :serce: więc mam nadzieję, że mi wybaczycie te hurtowe ilości :oops:

Na dobry początek troszkę fotek grupowych :mrgreen:

Zaczęłam focenie od Connorka, ale nim zdążyłam dobrze przymierzyć już Tinka pojawiła się na planie zdjęciowym i dawaj Connorka szorować :-P

Jestem prawie :diabolek: taki duży jak moja mama :oczami:


Karmienie dzieci na poduszce Florianka :-P dobrze, ze Floruś tego nie widzi ;)



A tu ciotka Melba wytrzeszcza oczy z wysokości bocianiego gniazda :mrgreen:


Nic się Melbą nie przejmujemy i spokojnie sobie jemy :mniammniam:



Gdzie ta mama? :thinking:




A tu już spotkanie Claire z Melbą :) Melba spodobała się Claire zdecydowanie bardziej niż tata ;) pewno uznała, ze skoro jest podobnie paciata, to musi być cool :-P






A teraz indywidualne sesyjki czterotygodniowych maluszków :serce:

Connorek :serce:












Colinek :serce:













Carlosik :serce:











Claire :serce:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz