sobota, 7 listopada 2009

20 październik 2009r.

65 dzień wypada 2 listopada :) natomiast ja muszę być zwarta i gotowa już w okolicach 60 dnia :oczami: Poprzednio Tinusia urodziła w 60 dniu i nie wiem czy jest to kotka, która tak rodzi, czy też był to poród przedwczesny, bo poprzednio Tinusi prawie od połowy ciąży wyciekał czop śluzowy i to naprawdę w sporych ilościach :racja: więc mogę domniemywać, że to był powód, ale tak naprawdę dowiem się tego już niedługo :) . A prawdę mówiąc już teraz miałabym ochotę nie spuszczać jej z oczu :oops: w pracy wielkiego pożytku już ze mnie nie ma, bo ja myślę tylko co tam w domku :oops: , no ale szaleństwem byłoby brać aż tak wcześnie urlop, bo zdecydowanie bardziej przyda mi się później :) Niestety ilość urlopu jest ograniczona :bezradny: choć i tak udało mi się zaoszczędzić na dzieciaczki 19 dni :mrgreen:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz