czwartek, 26 listopada 2009

25 listopad 2009r.

Dzisiaj moje szkrabiki skończyły 3 tygodnie :serce: i są już bardzo dorosłe :-P a przynajmniej tak twierdzą ;) Umieją już skakać jak stado koników polnych, umieją robić kocie grzbiety jak się przeciągają, myją się bardzo dokładnie, zagryzają z dzikim impetem, zaczynają się interesować zabawkami, tylko te głupie futrzane myszy ciągle je smyrają złośliwie w noski :diabolek: Cóż z tego, ze pupki im się jeszcze trzęsą :lol: nic a nic nie przeszkadza im to w uskutecznianiu dzikich zabaw :impreza: Dzisiaj rano jak wychodziłam do pracy akurat trwała wielka impreza :oczami: no to wrzucam je do zielonego a te stwory wyskakują mi na cztery strony świata jak z procy :laughing: Co było robić :bezradny: mówię Tinusi, jak się zmęczą to je zagoń do zielonego, bo ja już naprawdę muszę lecieć :bezradny: W pracy siedziałam jak na szpilkach :zdziwko: wracam i co widzę, wszystkie dziecki grzecznie śpią przytulone w zielonym :serce: Chyba zaczynają sobie już całkiem dobrze radzić :oczami:

No a ja od wczoraj spędzam cały czas na foceniu dzieciaków :foto: żeby mieć pełną foto dokumentację 3 tygodniowych szkrabików :serce: Po wczorajszej sesji czułam tak wielki niedosyt :hyhy: że dzisiaj na nowo zabrałam się za robotę :foto: I już po dzisiejszej sesji jestem w miarę usatysfakcjonowana :hyhy: no ale jej efekty pokażę Wam dopiero jutro :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz