piątek, 13 marca 2009

30 styczeń 2008r.

No to zaczynam samochwalstwo :diabolek:
Skończyłam, to może zbyt dużo powiedziane, ale nowa stronka jest na serwerze :189:
I działa
:hyhy: na moim domowym 98 lekko szwankuje, ale pod XP chodzi jak ta lala i to pod wszystkimi najważniejszymi przeglądarkami :mrgreen:
Czy sam projekt się spodoba, to już sprawa upodobań
ale muszę się choć troszkę pochwalić, tym czego nie widać Stara stronka, to był tak zwany groch z kapustą, czyli i tabele i div-y i formatowanie w html-u i w css-ie, trochę zewnętrznych, trochę wewnętrznych stylów, a i w javie troszki też było, licho wie po co cud z niebios, że to w ogóle jakoś chodziło.
Teraz cały szablon zrobiłam na div-ach a formatowanie z zastosowaniem stylów css, głównie zewnętrznych. I chyba z tego jestem tak naprawdę najbardziej dumna, bo jak ktoś zerknie do kodu, to pewno troszkę błędów znajdzie, ale włosy z przerażenia już raczej nikomu na głowie nie staną

Galeria i Album...
:diabolek: skorzystałam z JAlbumu i dla moich potrzeb jest to chyba najbardziej genialne rozwiązanie :brawa2: Ja mam radochę puszczając sobie na okrągło kolejne galeryjki, jako pokaz slajdów, a i inni choć część mogą sobie pooglądać ;) Bo dalej się upieram, że oprócz mnie nikt nie jest w stanie przez to przebrnąć :hyhy:
Dla tych, których nie przeraziłam powyższym opisem
:hyhy: www.tinwerina.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz