piątek, 13 marca 2009

Roczek Melby

Dziś Melba kończy 1 rok :love2:


Mój malutki Melbiś już taka dorosła... Melbisia to najbardziej uczuciowa dziewczynka z moich kotów
:serce: Opiekuje się wszystkimi w domu, ze mną włącznie. Nigdy nie jest zbyt zajęta, żeby nie towarzyszyć mi na każdym kroku. Nigdy nie zapomni o codziennym myciu pozostałych kotusiów. A mizianki w jej wydaniu są przepełnione taka ilością uczuć, że nawet gdy przychodzi jej ochota na czułości, w środku nocy, to po prostu szkoda czasu na spanie :D Przytula się całym ciałkiem, głowę kładzie mi na ramieniu, cudnie mruczy, ugniata łapciami i patrzy mi w oczy z uwielbieniem :serce: Z kolei gdy nadchodzi czas zabawy, Melba gna na oślep z prędkością światła :uciekinier: Zawsze wtedy przypomina mi koty z kreskówek, szczególnie na zakrętach, gdy przez mgnienie stoi w miejscu, a łapkami kręci młynka ;)
Jestem strasznie szczęśliwa, że moje kochane Melbiątko jest ze mną



Wszystkiego co najwspanialsze moja cudna Melbusiu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz