wtorek, 23 czerwca 2009

5 wrzesień 2008r.

A dzieciaki szaleją :zakrecony: Od czasu jak im pańcia pokazała, że zasłonkami w kuchni można się bardzo fajnie bawić :hyhy: codziennie wieczorkiem mamy zabawy w chowanego w zasłonkach.
Smarkacze odkryły również, tym razem już same
:mrgreen: że zlewozmywak to niezwykle fascynujące miejsce. Próbowały już nawet same wodę puszczać :shock:

Agat odziedziczył po Melbie skoczność i przyprawia mnie o stan przedzawałowy wykonując piękne skoki z niższych półek drapaka na najwyższą półkę podsufitową
I mimo, że robi to z niebywałą lekkością i niemalże z miejsca unosi się i przefruwa to i tak za każdym razem aż mnie podrywa, żeby go ratować

Amelka dzisiaj też postanowiła pokazać, że wcale nie jest gorsza od Agata :mrgreen: i wykonała piękny skok z rozbiegu, zakończony niezwykle efektownym zawiśnięciem... na moim brzuchu Normalnie małpa :maupa:

Jedynie Maryśka, przynajmniej na razie :hyhy: używa wszelkich schodków nie wygłupiając się nadmiernie, a wisi jedynie na mojej nodze kiedy szykuję jedzonko :mrgreen:

A jak już w końcu się zmęczą, to cała trójeczka układa się na moim brzuchu i domaga mizianek. Strasznie lubię leżeć oblepiona maluchami :91:
No a w weekend dzieci zostaną z opiekunką, bo się pańci durnych wycieczek do Wrocławia zachciało

Onyś wyszykowany ale niezbyt zadowolony. Pobił dzisiaj dwa swoje rekordy: grzeczności u weta i niegrzeczności przy kąpieli :oczami: Strasznie marudził i żalił się w trakcie mycia, a raz nawet dał nogę. Łobuz otworzył drzwi do kabiny i prysnął :uciekinier: Na szczęście jestem przewidująca i zamknęłam drzwi do łazienki i daleko nie uciekł taki ociekający wodą.
Za to u weta dwoił się i troił, Żeby pokazać jakim jest dobrze wychowanym i przyjaznym koteckiem. Siedział spokojniutko, nie trzymany, rozglądał się a potem postanowił zaczarować wszystkich wetów w lecznicy i tańczył przed nimi i baranki rozdawał na prawo i lewo i w ogóle bardzo wyraźnie pokazywał, że on tu przyszedł tylko i wyłącznie na pieszczotki
:oczko:
No a teraz łypie na mnie, co ty niedobra kobieto zaś wymyśliłaś
Ja się nigdzie nie wybieram, żeby było jasne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz