wtorek, 30 czerwca 2009

30 czerwiec 2009r.

Ogłaszam uroczyste otwarcie Blogu Koty w Tinwerina*PL

Pomysł po raz pierwszy zaświtał mi w głowie ponad rok temu :oczami: no ale jak to często bywa od pomysłu do realizacji daleka droga ;) Mianowicie, postanowiłam zebrać w kupę :hyhy: wszystko, no prawie wszystko, co pisałam o moich kotach. Raz, że pamięć jest ulotna i odnalezienie czegokolwiek na forumowych wątkach graniczy z cudem :racja: no a w każdym razie wymaga wyjątkowego zaparcia się w sobie ;) No a dwa, toż to cała historia moich kotów, którą chcę mieć w całości w jednym miejscu :mrgreen:
I tak właśnie powstał Blog Koty w Tinwerina*PL :mrgreen: Zapraszam tych, którzy nie znali wcześniejszej historii moich kotów, a mają ochotę ją poznać :mrgreen: a tych którzy znają zapraszam do przypomnienia jej sobie :mrgreen: Choć przyznać muszę, że przebrnięcie przez całość wymaga nie lada wysiłku ;) nawet ja sama byłam zaskoczona, że zebrało się tego aż tak dużo :shock:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz