środa, 24 czerwca 2009

12 styczeń 2009r.

A dzisiaj swój dzień ma Melbusia :serce:

Dzisiaj Melba kończy 2 lata

Wierzyć się nie chce, kiedy to zleciało... Moja dwuletnia Melba
:oczami: Nie wyobrażam sobie mojego domu bez Melby, to najczulsze stworzonko w całym stadku i chodząca dobroć. To kotka, która nie jest w stanie zrozumieć, że można się w ogóle złościć. Na widok prychającej i fukającej Zuzki niezmiennie zamienia się w wielki znak zapytania, wybałusza oczy no i ewentualnie odsunie się z linii rażenia. Opiekuje się resztą kotów w stadzie, a już to co wyczynia z Marysią najtwardsze serce roztopi całkowicie :serce: Marysię ciągle traktuje jak niemowlaka :serce: Widok matki i córki w czułych objęciach i wzajemne wylizywanie sobie pyszczków to jedna ze scen codziennych :serce: Z kolei czułości, które mnie okazuje :serce: przepełnione są pasją i miłością :serce: z rozpędu pakuje mi się głową pod pachę, przytula całym ciałkiem , wywala brzusio do miziania i z włączonym na cały regulator traktorem raz po raz zagląda mi głęboko w oczy :159:
Wszystkiego co Najwspanialsze Melbuszku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz