środa, 24 czerwca 2009

28 listopad 2008r.

Mięsna dietka to tak naprawdę już od dawna byłaby wskazana :oczami: ale małe rude uparte straszliwie, nie i nie :bezradny: ale mam pewien pomysł i spróbuję smarkacza przechytrzyć ale cicho sza, bo mnie jeszcze rozpracuje łobuz jeden ;)
A ja od wczoraj to mam nieodparte wrażenie, że Florek zamiast mamałygi to się szaleju najadł
:zakrecony: Zaczęło się od tego, że zamiast po karmieniu iść spać jak normalnie latał jak wariat do 2 w nocy, w końcu usnął.... a od 6 rano powtórka z rozrywki... Biegał, skakał normalnie mini torpedka, a razem z nim całe stado dorosłych kotów Szaleństwo trwało do 9 i w końcu dziecina się zmęczyła i usnął w koszyczku w kuchni, nawet nie poszedł do swojej ulubionej budki - lepiej w razie czego mieć przecież wszystko na oku ;) No a Marysia przeszczęśliwa :serce: w końcu ma równorzędnego partnera do zabawy

A teraz kilka fotek rozbawionego rodzeństwa, oczywiście z tych bardziej statycznych zabaw, bo jak ganiają jak wariaty to się sfocić nic nie da







Jeszcze bardziej zachwycającym jest widok Florka w objęciach Melby :91: no ale tego nie mam zupełnie jak pokazać, bo czułości mają miejsce w dość ciasnej i ciemnej budce Ile razy Melba tam wlezie za chwilkę pakuje się tam i Floruś i uwala na samym środku brzucha Melby a Melbusia zaczyna go wtedy memlać i przytulać i w czółko całować :91: coś pięknego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz