środa, 24 czerwca 2009

15 listopad 2008r.

Floruś z kompletnej łamagi :hyhy: zaczyna się powolutku przemieniać w małego kotka :mrgreen: No zresztą czas najwyższy, bo moje małe rude kochanie kończy dzisiaj 1 miesiąc życia
Jak przypomnę sobie tą ledwo żywą istotkę sprzed miesiąca... to prawie nie chce mi się wierzyć, że to możliwe...
Wszystkiego najkocieńszego Florianku
:serce: Rośnij zdrowy i piękny i bądź zawsze takim ufnym kochanym przytulaśkiem :serce:

I oczywiście kilka, fotek miesięcznego Florianka
:mrgreen:
Beloved Florian Tinwerina*PL

Zaczynam się bawić z siostrzyczką

O drapaczek, rozmiar w sam raz dla mnie

Florian zdobywca :D


Hmmm i co by tu teraz zrobić



Ten drapak też wydaje się niczego sobie

O, ale fajnie można drapać
Drabinka - ciekawe do czego ona służy

Hopsa

No co się śmiejesz


Hopsa

Zupełnie nie rozumiem czego ona się ze mnie nabija

O tam jest coś ciekawego

Mój drapaczek

A kuku

Jak ja tam ostatnio wlazłem

Chyba już jestem zmęczony

Ale zawsze mogę jeszcze podgryźć pańcię



Jeść albo nie jeść - oto jest pytanie


I na koniec dwa moje ulubione - Floruś z antenką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz