wtorek, 23 czerwca 2009

25 październik 2008r.

Dzisiejsza noc mi się podobała :) Florek wprowadził nowe zasady - spał po dwie godziny, a potem spijał po 5 ml :mrgreen: Teraz nad ranem już była godzinna przerwa i kolejne 5 ml :mrgreen: Tfu, tfu, tfu żeby nie zapeszyć, mam wrażenie, że jest silniejszy :serce: tłok od strzykawki przesuwa się w tempie atomowym i już tak się nauczył jeść z tego plastikowego cyca, że wystarczy, że mu przyłożę strzykawkę do pysia i sam ją łapie i ciągnie i ciągnie. No i mamy kolejny, całkiem przyzwoity, przyrost wagi :mrgreen:


Kciuki cały czas są nam bardzo potrzebne, Florek jest ciągle maleńkim okruszkiem i tak naprawdę wciąż nie ma pewności czy da radę, choć jest w nim taka niesamowita wola życia i walki o to życie :serce:
Zaświeciło nam dzisiaj troszkę słoneczka w okno i nie wytrzymałam i pśtryknęłam mu znowu kilka foteczek
Ale focenie go jest teraz bardzo trudne, chyba, że akurat śpi lub zasypia. Zrobił się bardzo ruchliwy i w większości wychodzą mi mazy


Dodrze, ze można się chociaż do rękawa przytulić









A tu jeszcze moja bardzo dzielna strażniczka maluszka - Melba :serce: Melba siedzi z nami prawie cały czas, kilka razy już malucha przytulała :serce: , a jest mu to bardzo potrzebne. I za każdym razem gdy maluch wywędruje z poduszki od razu mnie alarmuje, strasznie kochana z niej kota :serce:




Czekam ciągle na zgodę wetów, żeby spróbować małego dostawić do cyca, ale na razie ciągle uważają, że to za duże ryzyko... No ale to już tydzień i jeden dzień jak nikt z tych cycusiów nie ciągnie, mocno sklęsły i przy naciśnięciu nic się nie pojawia, więc czarno to widzę, szczególnie, że Tinka następny raz idzie do kontroli w poniedziałek. A jak dużo mleka ma Melba i na jak długo jeszcze trudno wyczuć... Dobrze, że z tej Maryśki taki smok i ciągle nie daje matce spokoju.
No a Florek znowu przybrał na wadze
:serce: i tym razem to już jak normalny kociak :oczami: oby tak dalej!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz